Thursday, May 28, 2015

Հենդել. Զևսի Որդին

Մինչ բուն գործին անցնելը՝ մի երկու կարևոր բառ: «Գրանիշ» գրական մեծ ու սրտաբաց համայնքը, որ զբաղվում է ժամանակակից գեղարվեստական հնարավորինս շնորհքին գործերի հրապարակմամբ ու արվեստի կոնկրետ ոչ մի ուղղվածություն չունի, անկախ ամեն ինչից որոշեց իմ երաժշտական հոդվածներն էլ հրապարակել, ինչի կապակցությամբ ուզում եմ հայտնել շնորհակալությունս դասական երաժշտությանն իմ համեստ միջոցով մի տեսակ արտոնյալ տեղ հատկացնելու համար: Ուրիշ բան է ինձ ուրախացնում. այն, որ գրականությամբ հետաքրքրված մարդիկ նաև դասական երաժշտության հանդեպ էլ ինչ-որ վերաբերմունք են սկսում ձևավորել: Դիմում եմ Ձեզ, հենց ա՛յդ մարդիկ, Ձեր ջերմագին նամակներից մարդու սիրտ է լցվում և անխնա բարի խոսքերին ու հաճոյախոսություններին ի պատասխան՝ ուզում եմ ասել՝ ե՛ս եմ շնորհակալ: Թե ինչի համար՝ պատասխանները շատ ու երկար են: Դե ինչ, նույն բանը երկու տեղ չդնելու համար հետևեք խնդրեմ ստորև տրվող հղմանը: Կարդա՞նք.


Հենդել. Զևսի Որդին   


No comments:

Post a Comment